Skoro rozvodová 300-ka

Diskusia o nádržiach, filtrácii, osvetlení a celkovom zariaďovaní nádrže s cichlidami

Ako sa vám páči nádrž? "( hlasujte ako v škole)

1
0
Nehlasovalo
2
0
Nehlasovalo
3
0
Nehlasovalo
4
0
Nehlasovalo
5
0
Nehlasovalo

Celkom hlasov : 0

Skoro rozvodová 300-ka

Poslaťod Juraj1973 » Str 31. Júl 2013 19:04:47

Pozdravujem Vás priatelia pod dlhšej dobe. Zároveň sa ospravedlňujem adminovi a všetkým ak to ešte nebude patriť do tejto kategórie a bolo by to vhodné možno inde, ale dúfam že mi to prepáčite. Dovolím si pripomenúť, že som začiatočník a tvrdohlavec no skúšam na sebe pracovať a občas si dať aj povedať poradiť.. Nevyplním hneď presnú "štruktúru", lebo ešte vo veľa veciach nemám jasno a v prvom kole potrebujem najprv rady aby som sa posunul ďalej , resp. chcel by som si zajtra objednať už predbežne dohodnuté akváriu. Potom doplním ostatné. Zase sa ospravedlňujem, ak sa budem pýtať na veci, ktoré tu boli riešené, no ja som ich zbežne nenašiel, tak poprosím o zhovievavosť . Ani neviem odkial začať.. Skúsim sa spýtať na názor ohľadom stability skrinky (skriniek). Plánujem akvárium 1,6m x 0,38 (hĺbka) x 0,5 výška. Hrúbka skla 10 mm malo by mať cca 75 kg plné vody okolo 400 kg. Ako podstavec pod neho plánujem použiť 3 už vyrobené skrinky (2 som mal ,jednu dorábal a jednu upravoval) s 18 mm bukasu (klasickej drevotriesky) o rozmeroch 1 x výška 950mmx šírka 600mm x hĺbka 360mm, 1 x x výška 950x šírka 600 x hĺbka 360 v strede vystužená a 1 x výška 950x šírka 550 x hĺbka 360 viď fotky. (skrinky plánujem spolu zošróbovať) Otázky znejú:

1. je to dostatočná nosnosť danej konštrukcie pre akvárium ? (stolár tvrdí že v pohode)

2. je dostatočná stabilita drevenej konštrukcie na šikmý pád ?

3. akvárium bude hlbšie o 2 cm teda bude mať 380mm (skrinka je 360). Plánujem dať skrinku 3,5 cm od steny (tak to mám presne na hĺbku výčnelku) akvárium z predu zarovnať vzadu bude pretŕčať 2 cm cez skrinku . Môže to tak byť ?? ten 2 cm previs ??